BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Brænder du for at arbejde med strategiske udviklingsprocesser i en politisk styret organisation og trives du med at have mange forskelligartede opgaver på en gang? Så er du måske vores nye kollega i Social- og Seniorsekretariatet?
Social- og Seniorsekretariatet er et fælles sekretariatet for både Ældre og Træning samt Handicap og Socialpsykiatri. Her vil du indgå i et team med flere udviklingskonsulenter og en jurist, der bl.a. betjener områdernes fagchefer samt politiske udvalg, råd og MED-udvalg.
Da en af vores udviklingskonsulenter går på barsel, søger vi nu en ny kollega. Som udviklingskonsulent får du et alsidigt job med fokus på strategisk udvikling af fagområderne samt sekretariatsbetjening. Opgaverne vil spænde vidt over udformning af sagsfremstillinger til de politiske udvalg, udarbejdelse af strategier, projekt- og procesledelse, udvikling af nye indsatser, samt styring af implementeringsprocesser. Det er derfor vigtigt, at du har strategisk og politisk tæft, samt at du trives i en hverdag med mange bolde i luften, hvor du evner at tænke hurtigt og løbende tilpasse din plan til situationen.
Samarbejdsfladerne er store og varierende, og du vil derfor skulle arbejde sammen med mange forskellige interessenter med forskellig faglighed f.eks. direktør, chefer, områdernes ledere og nøglepersoner, kommunens andre stabsfunktioner, eksterne samarbejdspartnere samt kollegaer i egen afdeling. Vi søger derfor en kollega, der ser sparring og vidensdeling som en væsentlig del i arbejdet med at opnå resultater, og som mestrer inddragende kommunikation og procesledelse.
Vi søger en udviklingskonsulent, som
- Har en relevant akademisk uddannelse fx kandidat i Politik og Administration
- Er selvstændig i opgaveløsningen, men forstår at inddrage andre, når det er relevant
- Har strategisk og politisk tæft
- Er proces- og udviklingsorienteret
- Har stærke formidlingsevner både skriftligt og mundtligt
- Trives med mange varierende opgaver og skiftende deadlines
- Ønsker at indgå i sparring og samarbejde med kollegaer
- Evner at være selvtilrettelæggende og at sikre fremdrift i opgaverne
Vi tilbyder
- En alsidig og afvekslende hverdag
- Et ambitiøst og dynamisk team, som vægter sparring højt
- Stor indflydelse på eget arbejdsområde
- Engagerede og fagligt dygtige kolleger
- Et tillidsbaseret arbejdsmiljø, hvor dialog vægtes højt
- En fleksibel arbejdsplads i forhold til arbejdstid- og sted, herunder mulighed for hjemmearbejde
Om organisationen
Social- og Seniorsekretariatet består af 27 medarbejdere fordelt på fire teams, et konsulentteam, et administrativt team, et uddannelsesteam samt et kvalitetsteam. Du vil blive tilknyttet konsulentteamet, men have et tæt samarbejde med kollegaerne i afdelingens andre teams. Du vil i stillingen referere til Sektionsleder af Social- og Seniorsekretariatet.
Din ansættelsesmæssige tilknytning vil være hos Social- og Seniorsekretariatet på Rådhuset i Thisted, Asylgade 30, men du skal forvente at deltage i og afholde aktiviteter i hele kommunens geografiske område. Det forventes derfor, at du har kørekort og adgang til egen bil.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er et begivenhedsbestemt vikariat på 37 timer frem til 31. maj 2025, men evt. med mulighed for forlængelse.
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst og efter reglerne om lokal løndannelse.
Yderligere oplysninger
Henvendelse vedr. stillingen går til Sektionsleder Mie Kjær Skov på mksk@thisted.dk eller telefon 21 18 68 50.
Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning med kopi af relevant dokumentation senest mandag den 20. maj kl. 11.00.
Samtaler forventes afholdt torsdag den 23. maj 2024.
Tiltrædelse
Tiltrædelse ønskes enten hurtigst muligt eller 1. august 2024.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Thisted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Social- og Seniorsekretariatet, Asylgade, 7700 Thisted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 20-05-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6042610