Vi søger en erfaren kontorassistent til at varetage bogholderi- og administrative opgaver på vores kontor. Stillingen er på 15 timer om ugen, og vi leder efter en person, der kan arbejde selvstændigt efter dialog med ejer af virksomheden.
Arbejdsopgaver:
- Bogføring og regnskabsopgaver
- Håndtering af fakturaer og betalinger
- Administrative opgaver som korrespondance og arkivering
- Assistere med diverse ad hoc-opgaver
Kvalifikationer:
- Erfaring med bogholderi og administrative opgaver
- Gode IT-kundskaber, herunder kendskab til regnskabsprogrammer
- Evne til at arbejde selvstændigt og tage ansvar
- Gode kommunikationsevner og en struktureret tilgang til arbejdet
Vi tilbyder:
- En fleksibel deltidsstilling på 15 timer om ugen
- Et uformelt og venligt arbejdsmiljø
- Mulighed for at arbejde tæt sammen med ejeren og få indflydelse på arbejdsprocesserne
Hvis du er interesseret i stillingen, bedes du sende din ansøgning og CV til Martin senest 7. marts. Du kan også kontakte ham for spørgsmål på tlf.: 51215332
Vi ser frem til at høre fra dig!
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Thisted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
M.I. StaldTeknik v/Martin Toft Ibsen, Højstrupvej, 7742 Vesløs
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 07-03-2025;
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/998035cb-93da-45b1-857e-28af53936db7