BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Bliv vores digitaliseringskonsulent og ban vejen for Danmarks mest digitale jobcenter!
“For os er digitalisering ikke målet i sig selv – men vi tror på, at det rummer et stort potentiale til at forbedre værdien af den service vi tilbyder både borgere og virksomheder, og samtidig effektivisere vores interne arbejdsgange. Hvor og hvordan digitalisering skaber den største værdi, det skal du være med til at kvalificere”
- Trine Engholm Christensen, Erhverv- og Beskæftigelseschef
Vores digitale fokus
Når det kommer til digitalisering af beskæftigelsesindsatsen, så er Thisted Kommune iblandt de kommuner, der går forrest. Vi ønsker at sætte en klar retning for vores digitaliseringsindsats, og derfor har vi også vores egen digitaliseringsstrategi, som du får en bærende rolle i at realisere!
Vi er særligt optagede af digitale selvbetjeningsløsninger, så de borgere, der kan betjene sig selv, også får stillet de nødvendige digitale redskaber til rådighed.
Vi vægter sammenhæng og brugervenlighed i vores digitale løsninger, og samtidig er kommunikation, fleksibilitet og service vigtige kriterier for retningen i vores indsatser.
Vi leder efter dig, der med dit drive og brede kendskab til, hvad der rør sig i det digitale landskab, tør og evner at gå forrest i realiseringen af vores digitale ambitioner - både som medskaber af retningen og med hovedansvaret for at igangsætte og drive processerne frem mod mål.
Mød dit nye team
Du bliver en del af staben i Erhverv og Beskæftigelse - en afdeling med ca. 110 medarbejdere.
Her deler du gang med Erhverv- og Beskæftigelseschefen, vores souschef og otte medarbejdere fordelt på administrative funktioner og konsulenter, der varetager forskellige understøttende opgaver inden for erhvervs- og beskæftigelsesområdet.
Vi er en lille gruppe præget af stor faglig og personlig diversitet, men også en uformel omgangstone, humor og en oprigtig interesse i hinanden - både fagligt og socialt.
Vores fokus på faglig udvikling betyder, at vi har faste fora for sparring, som du naturligvis bliver en del af.
Din nye hverdag
Du får en hverdag, hvor omdrejningspunktet for dine opgaver og projekter er at udvikle vores beskæftigelsesindsats i en mere og mere digital retning – i tråd med vores fokusområder.
Nogle projekter igangsætter du selv, men du bliver også koblet på igangværende projekter – f.eks. planlægger vi lige nu lanceringen af et virtuelt jobunivers, der skal være åbent for alle kommunens borgere og virksomheder. Her får du en central rolle som tovholder for både implementering, drift og udvikling af platformen.
De fleste af dine opgaver kan du løse fra kontoret, men du deltager også i f.eks. konferencer, eksterne møder med leverandører eller vores it-afdeling. Derudover står du for en del af vores onboarding og kompetenceudvikling, hvorfor du også bruger tid på at undervise vores medarbejdere.
Dine opgaver vil også bestå af
- Selvstændig afsøgning, testning og ledelsesmæssig rådgivning om valg af digitale løsninger, der hvor du øjner et potentiale
- Opfølgning på afdelingens brug af digitale løsninger - og løbende vurdering af behovet for kompetenceudvikling
- Drift og videreudvikling af vores hjemmeside
- Videoproduktion – lige fra optagelse til redigering (f.eks. explainervideoer)
- Evt. udvikle egne digitale løsninger (f.eks. selvbetjeningsløsninger).
Din baggrund
Din uddannelsesmæssige baggrund er ikke afgørende, men du kan f.eks. have en uddannelse inden for digitalisering og digital omstilling – meget gerne med vægt på de forandringsprocesser og udfordringer der følger med.
Det vigtige for os er, at du har digitalt udsyn og er en stærk projektleder og strateg, samtidig med at du også kan udføre en del af det praktiske og teknologiske håndværk, der ligger i digitale implementeringsprocesser.
Du har allerede erfaring med digitale løsninger - herunder både udvikling og kvalitetssikring, men også brugerinddragelse og behovsafdækning f.eks. ved design af digitale brugerflader og brugerrejser.
Heri ligger også, at du kan omsætte det digitale sprog til vores målgruppe af borgere, virksomheder og medarbejdere, så det bliver håndgribeligt i lyset af vores kontekst og hverdag.
Det får du også hos os
- Grundig onboarding med tilknyttet buddy, så du får en god start
- Stor indflydelse på planlægningen af din arbejdsdag- og tid
- Mulighed for hjemmearbejdsdage
- Kort afstand til din nærmeste leder
- Mange sociale aktiviteter - f.eks. sommerfester, julefrokoster, trivselsdage, aktiviteter i vores personaleforening mv.
Du kan læse mere om vores organisation på www.jobcenterthisted.dk/om-os
Har vi fanget din nysgerrighed?
Så glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning senest den 16. januar 2024 kl. 8.00.
Vi forventer at holde samtaler den 23. januar 2024.
Opstart hurtigst muligt og senest den 1. marts 2024.
Du er selvfølgelig også meget velkommen til at ringe til konsulent Nicolaj Bendix Borregaard på telefon 21 31 89 24 eller Erhverv- og Beskæftigelseschef Trine Engholm Christensen på telefon 20 36 33 97, hvis du har spørgsmål.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fuldtidsansættelse.
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og konkret forhandling med den forhandlingsberettigede faglige organisation samt principperne for Ny Løn.
Gyldigt kørekort er påkrævet.
Forud for en eventuel ansættelse indhentes referencer.
Udarbejdelse af personprofil
Når du søger stillingen, giver du samtidig tilladelse til at få udarbejdet en personprofil, hvis du bliver indkaldt til samtale.
Personprofilen anvendes af ansættelsesudvalget som forberedelse forud for ansættelsessamtalen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Thisted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Erhverv og Beskæftigelse, Skolegade, 7700 Thisted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 16-01-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5959110