Bliv en del af vores team som Owner Service Assistant i Vorupør!

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet


Stillingens hovedformål

Som Owner Service Assistant bidrager du til en ensartet holdning, kvalitet og service over for vores sommerhusejere som en del af vores DanCenter lokale kontor på Vorupør.

Stillingens ansvarsområder
Du skal sammen med dit team være med til at sikre, at jeres fælles ansvarsområder altid tilgodeses hen over ugen.

Husejere

  • Opkald fra husejere: Håndtering af boligejeropkald, der kræver hurtige og høflige svar på forespørgsler og bekymringer. Ansvaret omfatter effektiv håndtering af boligejernes behov og samarbejde med relevante afdelinger for at løse problemer. Medarbejderen skal opretholde et højt tilfredshedsniveau hos boligejerne.
  • Deltage i spørgsmål fra boligejere på kontoret: At være fysisk til stede på kontoret for at tage sig af alle boligejere, der måtte komme på besøg personligt. Dette indebærer at tage imod walk-in forespørgsler, yde assistance og sikre, at alle boligejerforespørgsler behandles hurtigt og professionelt.
  • Gennemgang af sommerhuse/lejligheder samt efterfølgende dialog og opfølgning.
  • Vejlede ejerne med henblik på at optimere deres udlejning.
  • Produktændringer – opdatere lister.
  • On-boarding/exit af husejere.

Daglige opgaver
  • Ejerdialog, herunder sagsbehandling & pris/hus.
  • Tjek af lejligheder/huse.
  • Opdatering af husspecifikke informationer.
Kontor
  • Besvare e-mails og rydde op i indbakken samt sortere i mapper.
  • Sørge for skiltning og plakater i vinduer, herunder også åbningstids- og nøgleafhentningsskilt i vinduet / døren.
  • Generel oprydning i kontorlokalerne/baglokale/køkken samt tømme skraldespande/opvaskemaskine/vaskemaskine.
  • Håndtere post & pakker.
  • Opfyldning af brochurer på hylder og i katalogkasse samt genbestilling.
  • Arkivering.
  • Bestille firmatøj, rengøringsartikler, lagervarer m.m.
  • Løbende information til Marketing om, hvad sker der i lokalområdet.
Diverse
  • Diverse ad-hoc opgaver.
  • Varetage andre opgaver der naturligt ligger i en reception, også tilkommende opgaver.
  • Dække ind i teamet når der er behov.
  • Villig til jobrotation og tilegne dig viden om alle funktioner.
  • Villig til efteruddannelse og kursusdeltagelse.

Repræsentation
Ejerservice-assistenten har pligt til at bære DanCenters firmatøj.

Personprofil
  • Serviceminded og imødekommende.
  • Loyal.
  • Empatisk.
  • Teamplayer.
  • Ansvarsbevidst.
  • Selvstændig.
  • Ordenssans.
  • Synlig person med udpræget situationsfornemmelse.
  • Mødestabil.
  • Præsentabel – altid brug af firmatøj.
  • Hjælpsom og fleksibel i forhold til egne og andres opgaver.

Generelt
Det forudsættes, at du medvirker aktivt i opbygningen og vedligeholdelsen af en positiv firmakultur og
team/korpsånd samt varetager virksomhedens omdømme i lokalsamfundet. Samtidig medvirker du til, at
såvel sommerhusejere som gæster tydeligt genkender virksomhedens corporate identity, og oplever Dan-
Center/Danland/Admiral Strand som et professionelt bureau, hvad enten du udfører service via telefon,
mail eller personligt.

Interesseret
Læs mere om os på www.dancenter.dk
Send os din ansøgning med CV til stephan.zettl@dancenter.com
Angiv venligst " Ejer-serviceassistent - Vorupør " som titel på din e-mail.

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Thisted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

-Arbejdsgiver:

DanCenter A/S Vorupør & Limfjorden, Vesterhavsgade, 7700 Thisted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 21-06-2024; - ansøgningsfristen er overskredet

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/6062918

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook