Administrativ medarbejder til Social- og Seniorsekretariatet

Profilbillede
dato

BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet

Motiveres du af varierende administrative opgaver i et stærkt arbejdsfællesskab?
Så er det måske dig vi søger?

Til en nyoprettet fast stilling på 18-20 timer pr. uge søger Social- og Seniorsekretariatet en administrativ kollega, som har lyst til at indgå i den fælles opgaveløsning og bringe sin faglighed i spil.


Om stillingen

Du får et alsidigt job med en variation af administrative opgaver med selvstændigt ansvar.

Vi arbejder kontinuerligt med at forbedre processer og optimering af arbejdsopgaver og er i fuld gang med en digital transformation af områdets mere manuelle arbejdsgange. Din opgave bliver derfor også at bidrage i optimerings- og digitaliseringsarbejdet.

Du bliver en del af sekretariatets administrative team, der vægter faglig sparring højt. Teamet består af 5 administrative medarbejdere, to kontorelever samt en fagkoordinator. Teamet arbejder med tværgående administrativ understøttelse af fagområderne Ældre og Træning samt Handicap og Socialpsykiatri. Opgaverne i teamet er mangeartede bl.a. håndtering af mellemkommunal refusion, ledelsesinformation, økonomisk administration af områdets madservice, udbetaling af ydelser, løn, fakturering og bogføring samt budgetopfølgning m.m.

Dit primære område vil være elevadministrative opgaver, håndtering af data til ledelsesinformation og budgetopfølgninger samt telefonsupport til SOSU-elever vedr. ansættelsesforhold og anvendelse af det elevadministrative it-system.

Du skal være indstillet på, at din opgaveportefølje ændrer sig over tid, ligesom vi er indstillet på at tilpasse stillingen til eventuelle kvalifikationer, du måtte have eller oparbejde.

Om dig

  • Det er en fordel hvis du har erfaring med administrativt arbejde i en politisk ledet organisation
  • Har tålmodighed og overblik
  • Du trives med en omskiftelig hverdag, hvor du ikke altid kan planlægge, hvad der kommer til at ske, men er god til at tage styring med egne opgaver
  • Du har en relevant uddannelse f.eks. offentlig administration.
  • Du er god til at opbygge og vedligeholde gode relationer til såvel interne som eksterne samarbejdspartnere
  • Det er en fordel hvis du har erfaring med brug af økonomisystemer samt Office pakken, hvor Excel fylder meget i hverdagen. Vi bruger KMD OPUS som økonomisystem.
  • Du har gode formidlingsevner både mundtligt og skriftligt
  • Du ser digitalisering som en naturlig udvikling og et redskab til at optimere arbejdsopgaver

Vi tilbyder
Vi tilbyder et spændende arbejdsmiljø, hvor ikke to dage er ens og med stor mulighed for indflydelse på egne opgaver.

Konkret kan vi tilbyde
  • Fagligt udfordrende og spændende arbejdsopgaver, hvor du som medarbejder bruger både dine personlige og faglige kompetencer
  • God mulighed for oplæring og faglig sparring
  • Et job inden for et område præget af aktuelle udviklingstiltag
  • Engagerede og fagligt dygtige kolleger
  • Et tillidsbaseret arbejdsmiljø, hvor dialog vægtes højt
  • Fleksibel arbejdsplads i forhold til arbejdstid- og sted

Om organisationen
Du vil blive en del af Social- og Seniorsekretariatet, som består af 25 medarbejdere fordelt på fire teams. Du vil i stillingen referere til sektionslederen af Social- og Seniorsekretariatet, men have et tæt samarbejde med din fagkoordinator, der har den faglige ledelse i teamet og sikrer den daglige koordinering af opgaverne.
Din ansættelsesmæssige tilknytning vil være hos Social- og Seniorsekretariatet på Rådhuset i Thisted, Asylgade 30.
Timerne vil som udgangspunkt være fordelt tirsdag, onsdag og torsdag, hvor torsdag vil være til kl. 17.00.

Yderligere oplysninger
Du kan få yderligere oplysninger om stillingen ved henvendelse til fagkoordinator Anne Sofie Langhoff Wenzel på telefon 51 35 05 98.

Løn og ansættelsesvilkår
Løn og ansættelsesforhold sker i henhold til gældende overenskomst samt principperne for Ny Løn.

Stillingen er en fast stilling med et ugentligt timetal på 18-20 timer alt efter aftale og med tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. september 2023.

Ansøgningsfrist
Vi skal have din ansøgning med kopi af relevant dokumentation senest den 22. juni 2023 kl. 08.00.
Samtaler forventes afholdt mandag den 26. juni 2023.

Tiltrædelse
Tiltrædelse hurtigst muligt eller senest den 1. september 2023.

 

INFORMATIONER OM STILLINGEN:

- Arbejdspladsen ligger i:

Thisted Kommune

-Virksomheden tilbyder:

Fastansættelse: deltid (18-20 timer ugentligt)

-Arbejdsgiver:

Thisted Kommune, Asylgade 30, 7700 Thisted

-Ansøgning:

Ansøgningsfrist: 22-06-2023; - ansøgningsfristen er overskredet

Ved skriftlig henvendelse: https://portal.signatur.dk/ExtJobs/DefaultHosting/JobApplication.aspx?ClientId=1546&ERId=82404

Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5848398

Denne artikel er skrevet af Emilie Bjergegaard og data er automatisk hentet fra eksterne kilder, herunder JobNet.
Kilde: JobNet

Seneste på facebook