BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
Vi søger en medarbejder med lyst til at arbejde med økonomistyring af Børne- og Familieområdet, som kan være med til at udvikle vores budgetopfølgning mv. Du har et godt blik for arbejdsgange og processer, og tør være med til at være med til at forandre og effektivisere nuværende arbejdsgange, men med et tydeligt fokus på, at vores betjening af borgere, chefer og politikere er af høj kvalitet.
Stillingen er en tværgående funktion i Administrationen i Børne- og Familieforvaltningen. Du vil som udgangspunkt skulle arbejde med økonomistyring af Børne- og Familieområdet, og være superbruger på det administrative system DUBU. Dine opgaver vil på sigt også indeholde arbejde med sagsfremstillinger til det politiske niveau, men opgavefordelingen kan ændres ved skiftende behov eller efter nærmere aftale.
De primære arbejdsopgaver vil være indenfor økonomi og data
- Økonomiske beregninger – f-.eks. til tabt arbejdsfortjeneste og efterskoleophold
- Udarbejdelse af kontrakter og indberetning af løn til ansættelser efter Serviceloven f.eks. pleje- og aflastningsfamilier
- Opgaver indenfor budget, budgetopfølgning og regnskab
- Betaling af regninger
- Andre ad-hoc økonomi- og sekretæropgaver
- Superbrugerfunktion på DUBU.
Vi forestiller os, at du har denne profil
- Erfaring indenfor økonomiområdet, enten i den offentlige sektor eller fra en privat virksomhed
- Har en struktureret tilgang til opgaveløsningen
- Er fortrolig med IT-systemer, herunder Office-Pakken, da dette er omdrejningspunktet for alle vores opgaver
- Er serviceminded og har gode kommunikative evner
- Generelt kendskab til administrative opgaver.
Vi lægger vægt på, at du har erfaring med økonomi og kan håndtere et regneark. Derudover er det vigtigt for os, at du ikke har noget imod at have travlt, og at du i samspil med teamet medvirker til en sikker daglig drift i hele afdelingen. Du skal samtidig være indstillet på at kunne udfordre den sædvanlige opgaveløsning, hvis du får blik for at opgaverne kan løses mere effektivt.
Du får en høj medbestemmelse på din daglige opgaveløsning og organisering, og tager ansvar for at opgaverne bliver løst. Der er tale om en stilling, hvor vi forventer, at du skal kunne navigere imellem mange forskelligartede arbejdsopgaver, kolleger og samarbejdspartnere. Vi sørger for oplæring, så du er rustet til opgaven.
Lidt om os
Du bliver en del af et team, hvor vi er 11 medarbejdere. Du vil få reference til Sektionsleder i Børne- og Familieforvaltningens administration. Den daglige planlægning af opgaverne sker i tæt samarbejde med sektionslederen, Børne- og Familierådgivningschefen, og dine nye kollegaer. Vi har det godt sammen, og har en uhøjtidelig omgangstone i afdelingen. Du vil opleve, at ikke to dage er ens, da vi løser en lang række opgaver med meget forskelligt indhold.
Løn- og ansættelsesforhold
Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst og principperne for Ny Løn.
Stillingen er en fast stilling på 37 timer pr. uge. Timetallet kan evt. ændres efter nærmere aftale.
Tiltrædelse hurtigst muligt eller efter nærmere aftale.
Ansøgningsfrist
Tirsdag den 12. december 2023 kl. 10.00.
Vi forventer at afholde ansættelsessamtaler mandag den 18. december 2023.
Yderligere oplysninger
Ønsker du yderligere oplysninger, eller har du spørgsmål til stillingen kan du kontakte sektionsleder i Børne- og Familieforvaltningens administration Merete Gregersen på telefon 99 17 20 84 eller mail mhg@thisted.dk
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Thisted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Familierådgivningen, Asylgade, 7700 Thisted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 12-12-2023; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5944348