BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
“Jeg sætter stor pris på at der er en høj grad af medarbejderinvolvering i det daglige arbejde med og omkring borgerne. Man kan som en del af teamet få mulighed for at medvirke i forskellige arbejdsgrupper, og dermed sætte sit præg på de arbejdsgange, processer og tilbud som benyttes i arbejdet med borgerne”
Det fortæller Maria, der er en af de dygtige sagsbehandlere i Team Ydelse, Job og Ressourcer.
Velkommen til Team Ydelse, Job og Ressourcer
Vi er et team på 17 engagerede medarbejdere; nogle beskæftiger sig med kontanthjælp, ressourceforløb og integration, mens andre varetager det tilhørende ydelsesområde.
Vi søger nu en kollega som koordinerende sagsbehandler for aktivitetsparate kontanthjælpsmodtagere og borgere i ressourceforløb over 30 år.
Vi arbejder med forskellige tilgange, men med ét fælles mål for øje: at bringe ledige borgere i job og bistå virksomhederne med den arbejdskraft, de efterspørger.
Hos os er der fokus på din faglige udvikling, hvilket bl.a. betyder, at vi har faste fora for både kollegial og ledelsesmæssig sparring, som du naturligvis også bliver en del af.
Sådan bliver din hverdag
I din funktion skal du veksle mellem opgaver, der er forbundet både med og uden myndighedsansvar.
Sagernes kompleksitet spænder vidt og fordrer høj grad af tværgående parallelle indsatser, som stiller krav til din evne til at samle trådene i sagsforløbene og sikre progression.
Myndighedsopgaverne består af sagsbehandling, hvor du i et konstruktivt samarbejde med borgerne udarbejder målrettede planer, der understøtter borgernes vej mod job eller uddannelse.
Derudover vil centrale opgaver være, at
- afholde coachende og motiverende samtaler med borgerne
- koordinere og bygge bro til samarbejdspartnere, f.eks. behandlingssystemet, tilbudssteder mv.
Vi er på udkig efter dig, der
- er uddannet socialrådgiver eller socialformidler
- har erfaring fra beskæftigelsesområdet
- har en anerkendende og motiverende tilgang til borgere langt væk fra arbejdsmarkedet
Ligeledes er du handlingsorienteret og tør tænke anderledes, når det kommer til at skabe indsatser, der virker.
Du kan også se frem til
- grundig onboarding med tilknyttet mentor og buddy, så du får en god start både fagligt og socialt
- fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde i det omfang, det passer med dine opgaver
- kort afstand til din nærmeste leder
- mange sociale aktiviteter - f.eks. sommerfester, julefrokoster, trivselsdage, aktiviteter i vores personaleforening mv.
Har vi fanget din nysgerrighed?
Så glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning senest den 21. februar 2024 kl. 8.00.
Vi forventer at holde samtaler den 27. februar 2024.
Tiltrædelse den 1. marts 2024 eller snarest muligt derefter.
Har du spørgsmål til jobbet, er du meget velkommen til at kontakte Teamleder Camilla Vutborg på telefon 28 94 83 66.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast fuldtidsstilling på 37 timer ugentligt.
Jobbet er ikke af akademisk karakter. Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst med HK eller DS samt principperne for Ny Løn.
Gyldigt kørekort er påkrævet.
Forud for en eventuel ansættelse indhentes referencer.
Udarbejdelse af personprofil
Når du søger stillingen, giver du samtidig tilladelse til at få udarbejdet en personprofil, hvis du bliver indkaldt til samtale.
Personprofilen anvendes af ansættelsesudvalget som forberedelse forud for ansættelsessamtalen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Thisted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
Fastansættelse: fuldtid
-Arbejdsgiver:
Erhverv og Beskæftigelse - Jobcenter Administratio, Skolegade, 7700 Thisted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 21-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5988003