BEMÆRK: Ansøgningsfristen er overskredet
”Vi har en fantastisk arbejdsplads med gode kollegaer som både er forskellige og som kan noget forskelligt, og vi har stor respekt for hinandens personlighed og faglighed. Til sammen får vi løst opgaverne, og vi har altid overskud til at hjælpe hinanden”
Sådan svarer vores administrative medarbejder, Anna Marie, på spørgsmålet om, hvad der gør hende glad for at være ansat i Erhverv og Beskæftigelse.
Mød dine nye teams
I Erhverv og Beskæftigelse er vi ca. 110 ansatte, og du bliver en del af både staben og Team Ydelse, Job og Ressourcer.
I staben deler du gang med Erhverv- og Beskæftigelseschefen, vores souschef og 10 medarbejdere fordelt på administrative medarbejdere og konsulenter, der varetager forskellige understøttende opgaver inden for erhvervs-, beskæftigelses- og ydelsesområdet. Du vil på nogle ugedage dele kontor med to erfarne kollegaer i staben, som vil være gode sparringspartnere i løsningen af administrative opgaver.
I Team Ydelse, Job og Ressourcer bliver du en del af et team på 18 engagerede medarbejdere, hvoraf nogle beskæftiger sig med kontanthjælp, ressourceforløb og integration, mens andre varetager det tilhørende ydelsesområde. Du vil på nogle ugedage sidde på kontor med seks ydelsessagsbehandlere, som vil være gode sparringspartnere i løsningen af ydelsesopgaver.
Din nye hverdag
Du bliver administrativ medarbejder og ydelsessagsbehandler i en stilling, hvor du både skal løse administrative opgaver og ydelsesopgaver. Du vil med andre ord få en varierende og bred opgaveportefølje, og du vil få indflydelse på arbejdsopgaver og indhold.
Dine administrative opgaver vil bl.a. være
- afregning af løntilskud mv.
- betaling af faktura
- generel servicering og understøttelse
Du vil komme til at have en bred samarbejdsflade ud i organisationen, og du skal derfor have overblik og ordenssans, kunne jonglere mange bolde på samme tid og være serviceminded.
Vi er på udkig efter dig, der
- er uddannet kontorassistent eller har en lignende relevant uddannelse
- har flair for økonomi, et digitalt mindset og fokus på optimering af arbejdsgange
- kan arbejde struktureret og systematisk i en hverdag med mange forskellige opgaver
Du kan se frem til
- grundig onboarding med tilknyttet mentor og buddy, så du får en god start – både fagligt og socialt
- stor indflydelse på planlægningen af din arbejdsdag- og tid
- fleksibel arbejdstid og mulighed for hjemmearbejde i det omfang, det passer med dine opgaver
- kort afstand til din nærmeste leder
- mange sociale aktiviteter - f.eks. sommerfester, julefrokoster, trivselsdage, aktiviteter i vores personaleforening mv.
Har vi fanget din interesse?
Så glæder vi os til at modtage dit CV og ansøgning senest den 23. februar 2024 kl. 8.00.
Samtaler forventes afholdt den 28. februar 2024.
Tiltrædelse hurtigst muligt og senest den 1. april 2024.
Hvis du har spørgsmål til de administrative opgaver i staben, er du meget velkommen til at ringe til konsulent Nicolaj Bendix Borregaard på telefon 21 31 89 24. Hvis du har spørgsmål til ydelsesopgaver, er du meget velkommen til at ringe til teamleder Camilla Vutborg på telefon 28 94 83 66.
Løn og ansættelsesforhold
Stillingen er en fast stilling på 30-37 timer ugentligt efter nærmere aftale.
Jobbet er ikke af akademisk karakter. Løn- og ansættelsesforhold er efter gældende overenskomst med HK samt principperne for Ny Løn.
Gyldigt kørekort er påkrævet.
Forud for en eventuel ansættelse indhentes referencer.
Udarbejdelse af personprofil
Når du søger stillingen, giver du samtidig tilladelse til at få udarbejdet en personprofil, hvis du bliver indkaldt til samtale.
Personprofilen anvendes af ansættelsesudvalget som forberedelse forud for ansættelsessamtalen.
INFORMATIONER OM STILLINGEN:
- Arbejdspladsen ligger i:
Thisted Kommune
-Virksomheden tilbyder:
-Arbejdsgiver:
Erhverv og Beskæftigelse - Jobcenter Administratio, Skolegade, 7700 Thisted
-Ansøgning:
Ansøgningsfrist: 23-02-2024; - ansøgningsfristen er overskredet
Se mere her: https://job.jobnet.dk/CV/FindWork/Details/5991282